about me;


hej!
vet att de flesta som går in på min blogg redan vet vem jag är, men tänkte berätta det ändå.
Jag heter Alva, kallas för typ det mesta: Allih, Pallih, Palviz, Alvis osv..
jag är tolv år, ganska crazy, gillar att rida, blogga, hänga med kompisar och att shoppa.
jag har en söt kanin på snart ett år och jag bor i Lkpg.
tyyp allt? (y)
aa, vet att ni kanske tycker det är sjukt onödigt att jag bytte blogg till en exakt lika dan, men eftersom jag inte hade alls någon lust att blogga på den förra så kändes det som om jag skulle ta tag i bloggningen mke bättre om jag startade en ny blogg. Så här har ni mejj.
Kommer updatera typ 3-8 gånger per dag. Kommer vara bl.a om: musik, shopping, min dag, tips, hiss och diss och tävlingar. hoppas ni stannar! puss and enjoy it! <3



------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0