♥ min dag.. yesterday and today;



förlåt för att det inte blev ngn bloggning igår. Var borta på landet hela dan och hade inte ens mobilen med mig..
tänkte iaf updatera idag! ;) igår så åkte jag till landet typ halv sju på morgonen, var sjukt trött då men var tvungen :(
sen åt vi frukost där och kolla på film tills det slutade att regna. Då blev det typ 18+ direkt efter regnet, så jag red ut en sväng i skogen :) sen drog vi (jag o kusinerna) ner till sjön, badade, spelade fotboll solade.
typ halv tio på kvällen grillade vi marsmallows och korv nere vid sjön och min kusin puttade i mig i vattnet halv tolv på natten med kläder o allt :( när jag kom upp var jag så jävla arg på honom så jag klöste honom i ansiktet, haha, jag är farlig när jag är arg.. ;)

aa, idag så har jag sovit till halv elva.. sen gick jag upp och fixade mig osådär, släppte ut min kanin i uteburen och drog t Kia för att mata hennes katt och kanin. Hon är ju på semester, så jag matar hennes djur i en vecka & får pengar för det. Sommarjobb *love*
aa, sen har jag packat upp lite nya saker till mitt rum. Igår när jag var på landet kom en tapetserare hit och tapetserade om i mitt rum. Det blev vitt :) aa, och mammi o jag var på Ikea i förrgår och köpte lite nya saker. Så jag har packat upp dem och lite.. ätit tacos oxå.
Just nu sitter jag och dunkar musik medans min lillebror skriker på mig att jag ska sänka ljudet.. haha ;)
blev lite långt inlägg men så blire när jag inte kan updatera ;) kram!



Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0